Välkommen till min rosa bubbla!

lördag 31 juli 2010

Tiden går så fort, så fort


Man hinner inte alls med! Tänka sig att det redan imorgon är 1 augusti, de betyder även vår 4 års dag som ett förlovat par! Så det blir till att gå på restaurang imorgon kväll och kanske hitta på nåt mer skoj!

Har nyss kommit från jobbet, hade bara korta skiftet idag. Tur va nu de för igår hade vi möhippa åt min allra gooaste väninna. Gubben e på brudgummens svensexa idag så de blir till att hämta dem inatt någon gång.
Måste ju trots allt kommentera denna märkligt mäktiga sommaren vi har haft i år. Vädret har bjudit på många fina skådespel, ja e otroligt fascinerad av åska så det har varit rena njutningen att få uppleva dessa åskväder den senaste veckan! Första ovädret som kom så råkade jag faktiskt ha vaknatt så jag fick titta på hela skådespelet från början till slut!

Nästa vecka börjar min 1:a betalda semester någonsin, det ser jag verkligen fram emot. OCH jag får dessutom mer tid över för mitt andra jobb, då ska det hända saker och ting! September och Göteborg resan närmar sig med storm steg! :)

Nej, nu blir det film tajm! :)

"Don´t worry, be happy"

<3 Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar