Välkommen till min rosa bubbla!

måndag 3 januari 2011

Nytt år, nya möjligheter

Ett gammalt lite utslitet uttryck enligt min mening, men det ligger en stor sanning i det. Nyår är alltid en nystart, man kan lova något som ska ändra hela nya året, eller s.k. nyårslöften. Många håller dem en tid andra håller dem helt och fast. Huvudsaken är väl att man försöker att göra ändringar i livet.
Ha själv suttit och försökt göra en plan över mitt 2011 med allt vad det innebär. Åtminstone tror jag det hjälper för min fokusering på vissa saker jag vill uppnå. Speciellt denna sommar kommer att bli ett minne för livet har jag på känn. Men innan sommaren har jag planerat att hinna med en del, speciellt vad gäller min karriär.

Man ska ju drömma sägs det och det har jag verkligen lärt mej de 2 sista åren. Bara man vill och har en vision så går det! Drömmar blir verklighet bara man tror.

Ikväll blir det måndagsträff med systerkonsulterna igen, det ser jag verkligen fram emot för man är så fullpumpad med positiv energi efter träffarna!

Nu önskar jag alla en riktigt god fortsättning på det nya året och glöm inte att drömma och gör en riktig nystart!

//Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar