Välkommen till min rosa bubbla!

fredag 6 maj 2011

Lyxfredag

Har hunnit med en del idag! Äääntligen fått ner julgardinerna i vardagsrummet! Ja, ja, vet att ja e sent ute men då de finns så mycke annat skoj att göra! :)
Så blev de shoppingrunda till Jeppis oxå å lite MK jobb å snart blir det dags för fotbad! Hoppas de kommer nån bra film ikväll! :)

Har inhandlat ett nytt PS spel idag så gubben sitter å fuskar så mycke han hinner, själv har jag pysslat med mitt ansikte! För första gången i mitt liv bär jag lösögonfransar!
Bildbevis:


Innan shoppingturen hann jag även med en ny make-up inspirerad av Taylor Swift och en ny obeprövad håruppsättning! (make-up bilderna är tagna efteråt med lösögonfransarna på)






De e väldigt uppfriskande att ta hand om sej själv någon gång då och då! Att riktigt få känna sej fin och speciell. De ger energi och stärker ens självförtroende!
Nej nu blir de till å packa lite grejjer inför öppet hus på måndag! Ska bli såå kul och spännande, hoppas många har passligt att komma och skämma bort sej själv lite! De behöver vi kvinnor lite då och då! :)

Carpe diem

Ha en riktigt skön fredag kväll!
// Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar