Välkommen till min rosa bubbla!

tisdag 15 maj 2012

Kvinnor kan

Har idag jobbat med min kreativa sida. Håller på att göra i ordningen en födelsedags kalender som man kan ha stående på ett bord så att man har god översikt när alla nära och kära fyller år! Bilder kommer senare när jag kommit lite längre!
Har även hunnit vara på en kort morgon lenkki, tvättat kläder, städat ur min allt-i-allo skrubb och jobbat med kunduppföljning å mera blir det än ikväll! :) I love my life!

Igår hade vi Awards night på Solkulla då vi fick applådera och fira alla som gjort sitt jobb! Grattis till E, Golden girls Queen of sales förra kvartalet! Du e såå himla duktig å du kommer att gå långt! :)
De e så underbart att få hylla de som jobbar istället för att bli avundsjuk när någon gör nåt bra. Tyvärr e de ofta så att om man gör nåt bra på sitt jobb får man sneda blickar och åtminstone en som går å pratar bakom ryggen på dig med viss avund i åtanke.. Men jag hoppas världen kan bli bättre, även utanför vår rosa bubbla! :)

Tanken till rubriken fick jag av detta som min kära kollega delade med sig på FB. Det är så sant!

 

Vi kvinnor, vi kan vi!

Ha en fantastisk dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar