Välkommen till min rosa bubbla!

onsdag 26 oktober 2011

Winners never quit and quitters never win

Var på en helt fantastisk utbildning till Vasa igår med vår NSD. Hon e bara för härlig å vilken motivations-injektion man fick! Nu blir de till å jobba stenhårt! Å än en gång är jag övertygad om att jag just nu har VÄRLDENS BÄSTA jobb! I love my life! :)

Tänkte skriva några rader så länge min linssoppa puttrar på spisen men egentligen e ja så på G att jag borde göra nåt annat vettigt! Å adrenalinet från Zumba passet imorse flödar än! :)
Å äntligen har min älskling fått återgå till jobbet efter en lång permittering! Heja båt-världen! :) Alla behöver ju en lyxig båt eller hur?? Köp nu!

Ikväll ska ja hem till härliga N så hon får dofta på parfymer m.m. Det ser ja verkligen fram emot! Alla dessa kvinnor jag möter i mitt jobb e så fantastiska å alla mina kollegor e helt überfantastiska, alltså vilket gäng! Å vi får träffas varje måndag, dom e min andra familj.

Energisk, ja visst! :)
Nu ska ja gå å röra om i min soppa!

Ha en underbart fantastisk dag!

"A mediocre idea that generates enthusiasm will go further than a great idea that inspires no one."
- Mary Kay Ash

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar