Välkommen till min rosa bubbla!

torsdag 13 september 2012

Gasa, pausa, gasa

Ja ibland måste man ta en paus. Har jobbat nu i några timmar med kunduppföljning, packat in produkter som ska levereras, planering m.m. Så nu tänkte ja ta en liten paus å plita ner lite här i bloggen efter en varm, skön dusch! Ja måste bara berömma BC:s Oil Miracle shampoo och Light finishing treatment för håret, de har gjort mitt hår så mycket finare och lättare att sköta! Rekommenderas varmt! Finns tror jag på de flesta salonger å priset e ganska förmånligt!







En annan sak som jag håller på att falla truly, madly, deeply in love i e vårt Microdermabrasion set! Har försökt komma ihåg att använda det nu var 3:e dag och huden visar på otroliga förändringar! Har varit lite glömsk å missat mej tidigare men nu har jag fått in det i mina rutiner! :)
Ja säger bara kristallbehandling släng dej i väggen, ja har hittat DET med stort D! Å såå himla skönt att använda när man e i bastu! Man riktigt känner hur smutsen och döda celler faller av huden och ner i golvsilen! Gotta looove it!

Å nu ska ja fortsätta jobba lite till innan älsklingen kommer hem för då e de Mika-time som gäller! :)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar