Välkommen till min rosa bubbla!

tisdag 11 september 2012

"Plan your work.."


"...and work your plan!"

Vilken underbar dag jag har haft! Har jobbat hela dagen, varit å haft facial med en helt fantastisk kvinna, tänk vad lite gemenskap och hudvård kan förgylla en redan underbar dag! Å nu måste jag ladda telefonen, igen, samt svalka mitt varma öra! Alltså snacka om världens roligaste, underbaraste, fantastiska jobb!

Å efter igår kväll med utbildning och Guest event med fantastiska SNSD Christina Edefors e man bara på toppen av toppen! :)
Härliga tider med mycket på G, ja önskar alla kunde ha de såhär bra! Ja e så tacksam för mitt liv! Tänk att varje morgon kunna stiga upp ur en varm, mjuk säng. Sitga upp på sina egna ben, se morgonen gry med egna ögon, lyssna ifall regnet droppar på taket eller om man känner solens varma strålar genom fönstret. Tvätta sig ren och fin under rinnande vatten (å världens bästa hudvårdsprodukter förstås!) å få torka sig i en ren, mjuk å vacker handduk. Sedan få klä sig i rena, egna kläder som man får välja ur sitt eget kläd skåp. Tack!

Detta är det tyvärr inte alla som får göra om morgnarna. Så varför gnälla??

Tack för idag, en helt fantastisk dag!

Ja e lika lycklig som Tommy! Men ingen slår hans hjärtliga skratt! :)

Gonatt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar