Välkommen till min rosa bubbla!

torsdag 24 januari 2013

Nytt år

Ja de har hunnit bli ett nytt år, redan! Tänk va tiden går fort när man har roligt! :)
Detta år kommer bli ett fullspäckat år med många utmaningar som väntar å ja njuuuuter! Varje dag som går lär jag mej nåt nytt å varje dag e spännande med innehållsrikt program. Citerar min gulliga kollega E: "Alltså ja e så lyckli!!" Å ja visst e vi de!

Ja har sagt de förr å ja säger de igen, jag har faktiskt världens bästa jobb! Så mycket positivt, så mycke glädje, så många härliga utmaningar å ja bara växer som person för varje dag som går! Idag har varit en toppen dag, leveranser till stört härliga människor, möten med fantastiska kollegor och bara roligt! :)

Ja kan inte TACKA min fantastiska Senior Pia nog för att jag fått denna underbara möjlighet! Tack Pia, du e bäst! Å TACK till alla mina fantastiska kollegor i Golden girls unit, tack också till mitt Pink stars team! We´re gonna rock the world som unit snaaart!!

Tacksamhet, ja tror bestämt de e den bästa medicinen då de gäller, ja faktiskt, allt här i livet! Är man inte tacksam för det man har får man ett ofullständigt liv och allt blir negativt, man får faktiskt inget mer i livet heller. Vi lever i ett land med otroligt fina möjligheter, de e bara att ta sej an dessa då de kommer! Vi har alla dörrar öppna bara vi vågar stiga ur vår komfortabla zon å passera dörrhålen då öppnas åter en helt ny värld framför oss! De e bara att våga!

Idag har jag använt vårt härliga LE True Dimensions lipstick hela dagen å vips så var mina läppar som normala igen efter snart 2 torra veckor! :)
Dom e heelt ljuvliga i underbara färger! Själv använder jag First Blush.


Har även för första gången använt LE True Dimensions Powder en hel dag å ja måste få skryta lite för mitt aniskte ser ännu ut precis som när jag gjorde mej i ordning kl. 8 i morse! Jag använder Lace, en färg som passar min hudton jätte bra! :) Vill man ha mera lyster och highlighting fick jag ett tips idag att man kan använda Pearls! De ska ja beställa hem åt mej själv oxå tror ja så länge dom finns i lager! :)


Nog med pepp talk för denna gång! Nu ska ja planera nästa veckas schema å bara njuta av denna fantastiskt månljusa kväll me söta gubben! <3 p="">
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar