Välkommen till min rosa bubbla!

onsdag 17 juli 2013

Ny, fräsch och underbar make-up

YESSS! Nu har Mary Kay lanserat ny make-up som är heelt underbart ljuvligt, MARYKAY@PLAY! Så enkel att applicera och så härliga färger som passar alla! Nu kan alla använda make-up för dessa produkter e så jätte enkla att använda! Ögonskuggor med 3 färger i 1 vacker låda, eye crayon som kan användas till både eyeliner och ögonskugga, Lip crayon som kan användas som lip liner eller läppfärg och helt jätte söta Jelly lip gloss i vackra färger! Fick hem testers i måndags så jag måste ju bara testa genast, såhär blev resultatet:


Här använde jag mej av Baked eye trio TUXEDO
Som går i gråskala samt Eye crayon PURPLE SMOKE som lite basfärg och TEDDY BARE Gel
lipgloss.






                                





Ni får ursäkta det dåliga ljuset och mitt ansikte ser
lagom fläckigt ut p.g.a. vår badrumslampa...





Hur som helst här är de testers jag har hunnit få hem:

Härligt häftiga förpackningar!
                            
Jelly Lipgloss, 3 av 4 färger

Baked eye trio 3 av 4 olika färgkombinationer och Eye crayons.

Härliga Lip crayons, finns i 4 olika färger.


De om make-up, vardagen då? Tjaa vad säger man? Just nu bor vi i ett totalt flyttkaos!! Typ 1 kvm golvyta är synligt i vårt vardagsrum... De flesta skåp och skrubbar börjar vara tomma men än finns de att gå genom inför Loppisracet på lördag, så då folks ska ni komma till lilla Lappfors och fynda! :)

Har mycke på gång, ingen egentlig semester, den tar jag de vackraste dagarna och ser fram emot en augusti månad med nytt hem, mera jobb, SEMINARIUM i Göteborg *läääängtar* och en början på september månad i varma soliga Grekland! :)
I just LOOOVE my LIFE!

Ta hand om er!!
// Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar