Välkommen till min rosa bubbla!

tisdag 20 december 2011

Motiverad.


“We can indeed do great things when we belive” 
-Mary Kay Ash

Igår fick jag vara på julfest/awardsnight med mina kollegor. Vi åt gott, skrattade och applåderade varandras framgångar och jobb. Tänk att det finns ett sånt jobb där man gläds åt varandras framgångar, där man delar med sig av sina idéer, där inga armbågar används och ingen falskhet eller svartsjuka kan leva. The Pink Bubble.

Snart e de äntligen jul och småningom ett nytt år, ett år fyllt av möjligheter. Oskrivna blad som skall fyllas med nya händelser, nya människor som kommer in i ditt liv, människor som lämnar ditt liv och nya utmaningar som gör dej starkare.
Det är alltid spännande inför ett nytt år, man vill liksom börja om på nytt, behålla det goda som man har i livet och försöka göra det lite mindre bra till något bättre. Själv tänker jag klättra upp för vår karriärsstege i Mary Kay. Det kommer innebära lite nya uppgifter men ändå får jag fortsätta med samma arbete som jag gjort ända sen jag började, vilket ger en grundtrygghet. Nu vill jag utvecklas ännu mera, dela med mej av vår fantastiska rosa värld, alla är värd den, alla har plats i den och alla kan leva i den.

Nu ska ja göra pepparkaks deg så vi kan baka när min kära man kommer hem från jobbet!

”I´m dreaming of a white Christmas”
Å visst ser de ut som den kommer bli lite vit iaf! Ha en fantastisk dan-före-dan-före-dan-före-dan-före-dopparedan!

I love my life!

//cajsa 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar