Välkommen till min rosa bubbla!

fredag 25 mars 2011

Fredagsmys

Har tjuvstartat med fredagsmys måste jag erkänna! Idag blev de Grön och röd linssoppa med stekta jumbo champinjoner till lunch, måste passa på att äta "konstig" mat så länge gubben e på jobb! Men, jodå, han ska oxå få smaka!

Imorgon blir de att tillbringa dagen på "En hel Kvinnodag" med mina härliga Mary Kay kollegor! De ser ja fram emot, allti kul att delta på olika mässor å träffa folk!
På kvällen blir det middag ute med svärföräldrarna och Nätihamn grannarna, skojit!

Har just bokfört 2 veckors jobb, alltså säger bara; jag har förtjänat bra! :) Å så roligt jag haft sen och de känns bra att ha fått ge möjlighet åt ett par kvinnor att känna sej vackra! :)

Nu blir de lite pyssel och kort verkstad här, ååh måste handla mera färg till printern oxå! Måste snart posta ett antal kort, de ska göras före den efterlängtade Saariselkä semestern tror jag bestämt! :)

Dagens lunch:

3 kommentarer:

  1. Men oj så gott det DÄR ser ut!! :D :D :D

    SvaraRadera
  2. Jaha, tydligen syns inte min bloggadress... :) Nåja, he e ju jag ohpoop.papper.fi ;)

    SvaraRadera
  3. De e jätte gott och enkelt att laga! Ser ju kanske inte ut som världens smakligaste måltid på bild men, de e ju smaken som räknas! :p Syntes nog att de va du Sandra! :)

    SvaraRadera