Välkommen till min rosa bubbla!

söndag 13 mars 2011

Career Conferense

Sitter i bussen på väg hem från huvudstaden efter en givande helg! Igår va de Ikea för hela slanten och ut kom jag med en stor påse! Hittade servetter och ljus till sommarens stora händelse och en del annat smått och gott. Kvällen spenderades i gott systerkonsult sällskap med god mat och sen ett varmt bad och efterlängtat slapp i sängen! Efter en skön natts sömn blev det en hel dag med utbildning och inspirerande tal av andra systerkonsulter.
Nu har nya mål satts upp och motivationen på topp! Positiv känsla i hela kroppen och fylld med energi trots en lång helg med långa bussturer, än e den inte slut! Men jag njuter! Tänk om alla kvinnor och män också för den delen fick uppleva det jag upplever nu, en fulladdad Cajsa med energi från topp till tå och motivationen och inspirationen flödar! Härligt, fantastiskt, underbart och helt enkelt fylld av tacksamhet!
I love my life och framför allt jag fullkomligt älskar mitt jobb!

En personlig utveckling har jag också fått idag. Insett nya saker och lärt mej nya saker. Man kan inte ta allt förgivet, så är det bara, men när man har ett mål och en dröm som man ser starkt tänker man i helt andra banor och gör allt på ett annat sätt. Man växer.

Tacksamhet, det gör en stark och ger en kraft att orka. Jag är tacksam för så otroligt många saker. Min tacksamhets lista är 6 A4 sidor lång och ännu inte fullbordad. Dessutom kommer nya saker varje dag att fylla på med, TACK!
Ett sånt kort ord men så väldigt "powerfull".

Nu ska jag gå längre bak i bussen och ventilera!
Tack för denna dag! Denna dagen i mitt liv.

// Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar