Välkommen till min rosa bubbla!

tisdag 29 mars 2011

Late night or is it early morning??

Klockan är 2.50 och jag har just avnjutit en grekisk sallad. Väntar på att nån från nattpatrullen ska komma förbi å hålla mej sällskap en stund för här e döööötråkigt inatt! Inte för att man ska klaga, de e ju viktigt att alla gamlingar får en god sömn! :)

Har hunnit med ganska mycket idag trots att det tog till kl. 15 innan jag förmådde mej att stiga upp ur sängen. Hade annars en väldigt konstig mardröms liknande dröm inatt/idag, usch, jag som så aldrig annars har mardrömmar men nu har ja haft fler på en kort tid. Kan nån förklara det för mej?? E ja nervös inför sommarens big happening?? Eller ligger jag bara obekvämt i sängen??
Har hunnit reda upp vårt hem lite, lagat mat, varit på leverans runda och måndagsmöte innan det var dags för nattskiftet! Jag e stolt över mej själv! Imorgon blir det åter att sova bort halva dagen men sen e ja effektiv som bara den när jag stiger upp fram tills åter ett nattskifte inleds.

Veckans utmaning: att svänga de negativa tankarna till positiva.
Det ska bli en intressant utmaning! Lämna bort orden måste och borde å ist. använda vill. Har infört det redan i några timmar och allt går så mycket enklare! Sluta fundera så mycket å bara gör, de e oxå ett hett tips! :)

Jag mår fantastiskt för tillfället. De e så mycket roligt som händer i mitt liv just nu! Ja e så oerhört tacksam för allt jag får vara med om och uppleva. Tack!
Ska bli så kul i sommar och sen till hösten med en resa till sydligare breddgrader i kikaren, underbart! Och innan dess en massa härligt Mary Kay jobb! Jag e evigt tacksam till P som gav mej möjligheten att få uppleva allt inom Mary Kay! De e ett helt underbart och fantastiskt jobb!

Nu ska jag göra nåt vettigt å sluta analysera! :)
Ha en underbar tisdag! De ska jag ha!

// cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar