Välkommen till min rosa bubbla!

fredag 18 mars 2011

Nattugglan

Har nog blivit ett litet proffs som nattuggla, men varje natt e inte riktigt lika roliga. Just nu ser jag fram emot att få lägga mej under täcket! Har dock haft en lugn natt men dehär nätterna börjar smaka lite trä, om ja får uttrycka mej snällt! De e tur man har Mary Kay som drar upp ens humör varje dag! Ser redan fram emot denna dag när jag får stiga upp och göra lite jobb! Världens bästa jobb som inom kort kommer bli mitt heltids jobb, det har jag bestämt!

Jag är en lycklig människa. Jag är tacksam för varje dag jag får uppleva, jag vore ännu gladare om alla fick känna samma sak. Var tacksam! Tänk vad mycket man har, små saker som man sällan ens tänker på, t.ex. den där bekväma tröjan som du inte vill göra dej av med av nån anledning eller varför inte vattnet som rinner rent och friskt ur kranen (för det mesta varje dag) Tack tack tack!

Min älskling som varje dag visar sin uppskattning, finns vid min sida och stöttar mej. Som jag sen får älska tillbaka, stötta och finnas till för. Kärleken, det finaste av allt. Ibland tror jag folk glömmer att vara tacksamma för kärleken, eftersom de flesta har den och känner den varje dag, glöm inte varför du älskar så som du gör, glöm inte varför du älskar personerna runtom dej.

Jobbet kallar, så slut på det sentimentala och bit ihop de sista timmarna!
"Det är skillnad på den som biter ihop och den som bryter ihop"

Ha en underbar dag!
//Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar