Välkommen till min rosa bubbla!

tisdag 1 november 2011

Amazing


De e ett bra ord som beskriver vårt företag, Mary Kay.
Var på utbildning och Guest event i Vasa igår med en massa kollegor och härligt folk! Vilken inspirations kick man fick! De rimmade visst! :)
Å så lite spänning på de inför Seminariet, oj oj va ska de hitta på och vad ska lilla jag göra?? På scenen eller på vita duken?? Får se! :D

Idag bär det också av till Vasa på lite ledarskaps föreläsning och imorgon Vasa igen men då blir det hudvårdsklass! Fullkomligt härligt!
I love my life! :)

Senare ikväll ska ja hem till mamma på Perfekt home party, ska också bli intressant eftersom ja själv ska ha samma party här hemma om några dagar! :)
Livet leker och varje dag får jag vara tacksam över mitt val av arbete och mitt fantastiska liv! Å de blir bara bättre! :)

Ha en underbar dag!
// Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar