Välkommen till min rosa bubbla!

torsdag 17 november 2011

If you can imagine it..

..you can achieve it,
if you can dream it,
you can become it.


Idag har jag varit dagis-tant på mammas jobb. De var intressant att jobba "normalt" igen en gång, men inget jag skulle gå tillbaka till i detta skede. Också intressant att se hur barn reagerar på olika kommandon beroende på vilket sätt dom sägs.
"Du kan välja mellan att bygga upp en person eller bryta ner en person."
Även "Super Nanny" har rätt i hur många situationer behandlas.

Igår kväll var jag och lyssna på Little romantics på After eight, de gjorde en lysande insats och det syntes att dom trivdes med vad dom gjorde, passionen omfamnade hela publiken. Jag hoppas de fortsätter och vågar. Lycka till tjejer! :)

Har inte så värst mycket att komma med i övrigt, kände bara att jag ville skriva några rader. Skall sätta mej å läsa ett kapitel ur "De 21 obestridliga lagarna om ledarskap" och sen lite annan positiv litteratur, men först ska jag dela med mej av något som fick mej att tänka en gång extra efter att ha sett det,



Sköt om Dej!

// Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar