Välkommen till min rosa bubbla!

onsdag 23 februari 2011

10 dagar ledighet fick uppehåll


Det märks verkligen att en massa virus och baciller flyger på i luften för tillfället! Skulle egentligen ha haft 10 dagar ledigt från EL i sträck men så blev inte fallet! Fick rycka in idag och imorgon blir det också ett extra skift! Men de kommer ju pengar och det behövs ju alltid!
Har jobbat med Mary Kay också stenhårt ikväll och det gav resultat! 3 fullspäckade veckor ligger framför mej och jag kan inte njuta mer!
Mellan varven blir det också en tur till Vasa med mamma och (högst troligen) lillasyster, klänning-time! :)

Mitt lilla mantra just nu: "Jag är frisk och kommer att så förbli resten av vintern och våren!"

Längtar till vår Saariselkä resa och slalombacken! :)
Mycket på G, javisst!

Nu blir det gonatt här så jag orkar med morgonskiftet imorgon!

// Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar