Välkommen till min rosa bubbla!

torsdag 2 februari 2012

4 x Hurraaaa!

För min älskade make idag som blir hela 26 år, frågar man honom själv så e de 21 dock, han e för tossig! :) Å frågar man hans mili-kompis så e de väl typ 34 eller nåt (inside joke), så snart vet man ju inte riktigt säkert! Men de borde bli 26 om man räknar 2012-1986, eller? :)

Har varit en lite hektisk dag idag på jobbet, men de får ju finns såna dagar oxå å vi var riktigt duktiga! Som en liten tant sa "Ni e ju så bra att samarbeta så då går det ju bra, trots att det är baddag!" Så nu e de en stund igen innan jag ska nästa gång, tror jag, man vet ju aldrig! Har varit roligt så här några dagar men tacka vet jag MK jobbet! :) Ja beundrar verkligen de som jobbat många, många år inom vården, de e inget lätt jobb. Varken fysiskt eller psykiskt, men de e ju ändå ett kall å någon måste ju jobba som vårdare annars skulle världen va bedrövlig! Själv skulle jag säkert knega på som närvårdare dag ut och dag in om jag inte oxå var hudårdskonsult!

Ikväll måste jag tyvärr lämna födelsedags barnet hemma å åka iväg på Folkhälsan möte, har varit upptagen nu flera möten så ikväll känner jag att jag vill fara å höra lite vad som e på G. Men enligt han som blir hemma så gör det inget, "ja fyller ju bara år" Har dock köpt en chips påse som kompensation! :)

Nu kom han oxå hem från jobbet så nu ska ja gulla lite me goosiga gubben min! <3

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar