Välkommen till min rosa bubbla!

tisdag 14 februari 2012

Vännernas dag

Efter gårkvällen med underbara systerkonsulter och SNSD Christina har jag sådan energi så jag har jobbat stenhårt idag! E stolt över mej själv! :)
De blev många skratt igår så de lever jag länge på, samt att få träffa alla kollegor som bor lite längre bort! Heelt fantastiskt! :)

Har just lagat kokosbollar till min älskade make som just nu inte klarar av att göra sånt själv. De blev jätte-smarriga! :) Så ikväll blir det lite tv-mys med gott tilltugg och varandras sällskap vändagen till ära!

Gjorde en god Tomat och kycklingsoppa idag oxå, skulle ju följa ett recept men som vanligt när jag står i köket så svävar det iväg och det blir ofta något heelt annat, men god blev den! :)


Vill önska alla en riktigt god fortsättning på denna Vändags-kväll! Jag önskar det vore vändag varje dag för de e så viktigt med vänner och familj, det är de som ger hjärtat och själen liv. En kram kan göra underverk, man behöver inte alltid prata, en kram kan säga mera än 1000 ord, de kostar ju heller inget! ;)

Såå genom denna skärm, kablar och luft vill jag ge Dej en kram, känn efter ordentligt så känner du den! Värmen, glädjen och kärleken.



Ta hand om dej!
// Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar