Välkommen till min rosa bubbla!

söndag 5 februari 2012

I do.

Detta inlägg vill jag tillägna min älskade make, Mika. Bara för att han är den han är.
Han gör mig dels till den jag är och han finns alltid vid min sida och tror på mig. Jag önskar alla fick ha en sån person vid sin sida, vi behöver varandra som människa, så é de bara.
Har varit och hälsat på farföräldrarna idag och när vi kom hem tittade vi färdigt filmen vi började med igår men inte orkade se klart efter ABC-kaffe med J & A.

Så vi har bara slappat och tagit de lugnt hela kvällen, de e så skönt att bara vara ibland, bara vi 2. Vi tittade på "Så ska det låta" å sjöng med i sånger vi kunde, falskt, jodå men vi hade skoj! :)
Nu har han tagit natten och det ska jag också göra, jobb imorgon och Me&I party hos svägerskan på kvällen.

"Tills döden skiljer oss åt" Älskar dej, Mika.



Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar