Välkommen till min rosa bubbla!

måndag 27 februari 2012

High speed

Nu e de verkligen länge sen senaste inlägget här! Har prioriterat lite annorlunda och inte haft så mycket nytt att komma med! Sitter som bäst vid EL och avklarar ett nattskifte, roligt med lite extra och på sitt sätt en utmaning! :)
Har varit så otroligt aktiv de senaste dagarna så kunde chockad konstatera att en hel vecka hade gått plötsligt! Men ja e så stolt över mej själv för under de senaste dagarna har jag jobbat effektivt och hunnit påbörja nya stickade strumpor, den första e klar och den andra ska jag påbörja småningom! Så fick ja en beställning på ett par till så stickandet fortsätter!

I tisdags hade jag ett kort "pepp-talk-möte" med min SD och planerade resten av veckan i arbetets tecken. Jag har jobbat totalt 6½ timmar sedan onsdag morgon och förtjänat ca 400 €, inte bara det utan oxå bokat in en hel del så jag kommer få träffa en massa fantastiska kvinnor de närmaste månaderna! Ja säger det igen, världens bästa jobb!!

I torsdags var vi å hälsa på en liten söt krabat som nyss kommit till världen och vi fick en mycket hedrande fråga som nästan rörde oss till tårar angående denne lille killen. Jag vill tacka er tusenfalt för denna uppgift! <3

Life goes on. Efter min älskade makes olycka har jag lärt mej mycket om livet. Det blir inte alltid som planerat och inte alltid som man tänkt sig. Ibland händer det saker som man inte räknar med å så e de me livet, ingen har skrivit sida efter sida med händelser och öden åt dej, det är du själv som ska skriva dem. Denna olycka var, som tur är, inte så farlig men den svängde vår vardag lite upp och ner, vi tar en dag i taget och efter alla om och men blir vi bara starkare och ser att det går ändå. Samt att kärleken stärks och man åter igen påminns om vad man betyder för varandra. Jag älskar dej M.

Kärleken är magisk, den blir starkare även i de mest förödande stunder.


Imorgon kväll blir de Awards night me de bästa kollegorna! Fantastiskt! :)

Susa sött alla!
// Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar