Välkommen till min rosa bubbla!

måndag 7 februari 2011

Din tanke, din verklighet

"Allt vad du tänker kommer att bli verkligt"

Så fungerar det. Hade en riktig aha-upplevelse nyss. De ja tänkte imorse hände nyss, ganska skrämmande egentligen hur mycket tanken styr, men så fungerar vårt universum.

Hade en helkul kväll med systerkonsulterna ikväll, ja bara älskar måndagar! Men nu e den snart över och det e en hel vecka till nästa måndag. Den ser jag dock fram emot med stor spänning eftersom de blir Pace setter kurs då med vår underbara SD! :)


Å, ja kan nån hjälpa mej?? Vår lilla kissemiss Tofsan har alltid varit vår ögonsten sen hon såg dagens ljus å nu plötsligt har henne öron börjat vika sig bakåt! Kan hon ha förfrusit dem eller har nån nåt annat förslag??? Tur nog tycks hon inte lida för det men ändå, de e ju synd om henne!


Nej, nu ska sätta mej ner å göra upp 6 most important listan för imorgon bara jag får tryckt ner några tangenter till. De e nog de bästa redskapet man kan ha för sin kommande dag och speciellt som hudvårdskonsult!
Har en del planering inför sommarens stora dag också att göra imorgon och lite pyssel vill jag också hinna med. Jag väntar tills jag får stiga upp imorgonbitti å påbörja dagens alla aktiviteter! Så nu gott folk blir de snart sängen för mej, men först lite planering! :)

Sov gott!
// Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar