Välkommen till min rosa bubbla!

fredag 11 februari 2011

Nybakade semlor

De e som bäst på gräddning i vår gamla hederliga "vedahällo". Hade inte alls tänkt baka nåt idag men blev inspirerad av gårdagens ÖT artikel om hembakt bröd. Ska se om ja hinner baka eget knäckebröd nästa vecka nån dag, också de gräddade i "vedahällo" och ofantligt gott blir det! Ska komma ihåg att sätta in det i min veckoplanering!
Imorgon bär det av till Vasa å testa E & H:s nya tv-spel och så blir det lite ost & vin till! Ska ta med några semlor då också att bjuda på!



De blir en spännande dag imorgon, förutom ost & vin-kvällen förstås. Ska bli intressant att se om jag hittar nån *** som passar! Men det får vara en hemlighet ännu! :) Tusen tusen tack till H som vill följa med, jag lär behöva lite moraliskt stöd i den här djungeln!

Nu ska jag gå å titta till mina semlor å snart kommer älsklingen hem också! :)

"It´s a lie to think you´re not good enough, it´s a lie to think you´re not worth anything"

Med dessa ord av Nick Vujicic avslutar jag dagens inlägg.

// Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar