Välkommen till min rosa bubbla!

onsdag 16 februari 2011

Onsdag

En vanlig onsdag, ledig dag från EL men har gjort Mary Kay jobb ist. och har ännu lite att göra ikväll! Har också hunnit pyssla på de viktiga korten! Samt hunnit scrappa lite i fotoalbumet. Att pyssla är som terapi, det ger mej en lugn stund där jag får vara kreativ. Alla borde ta sej tid att pyssla lite. Ibland blir det kanske inte riktigt som man tänkt sej men var stolt över att du åtminstone åstadkommit något. Ska handla lite tavelmaterial nästa gång jag åker till stan så ja kan använda mej av mina akrylfärger å göra nån fin tavla! Här e några julkort jag gjorde före jul.

Mamma och jag satt och gjorde julkort tillsammans i flera timmar. Vi provade på nåt nytt så de va jätte skoj! Vi tryckte konturer med stämplar och målade, scrappade lite och var överlag väldigt kreativa! Fina mamma-dotter stunder hade vi!

Det kalla vädret håller visst i sej, hade tänkt inleda skidsäsongen denna vecka men det blir nog inget av det, får prova igen nästa vecka! Nu ska jag gå å se vad det blir för mat här hos oss ikväll, måste nog rannsaka kylskåpet tror jag! Sen blir det att ta tag i telefonen och jobba lite! :)

// Cajsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar